Välkommen till Red Zone!

Jag har länge spånat på att starta ett forum där jag kan reflektera mina tankar kring allt som rör sig runt NFL och nu är det verklighet. Oavsett om du är intresserad av hur spelarhändelser kommer påverka sitt lag, fantasy eller betting så kan du läsa det här. Välkommen till Red Zone, kommentera och fråga gärna!
#1 - - Martin:

Jättekul med en svensk NFL-blogg från någon som verkar älska sporten minst lika mycket som jag.:) Ser fram emot kommande säsong enormt mycket och det ska bli jättekul att följa dina tankar om säsongens händelser (för det kommer garanterat att hända saker!) och utveckling. Hoppas att du lyckas hålla bloggen aktiv under säsongen, skulle vara jättekul!

/Martin

Svar: Hej Martin! Jättekul att du har hittat hit, jag ser fram emot att följa säsongen tillsammans med dig här på Red Zone. :) NFL är ett enormt intresse jag har och jag kommer definitivt att ventilera mina tankar kring ligan här. Håll utkik framöver för några saftiga långtidsspel jag har på gång om du gillar betting. Jag gillar och uppskattar dina kommentarer, fortsätt gärna med det, ser fram emot dina åsikter!
/Jesper
Jesper Holmgren